Kort dag ♥

Hejsan alla bloggisar! :)
 
Vi har alltid haft korta torsdagar så det känns som torsdagar inte är nån dag!
Idag slutade vi vid 13 så det var riktigt skönt!
Dagen började med tyska. Läraren hade kommit på en sak som ingen fattade först!
Man fick en lapp, på baksidan så stod det ett svenskt ord (gator och ställen i stan, t.ex Café, Köpcentrum och sånt!)
Så skulle man skriva ordet på tyska på baksidan.
Sen skulle man ställa sig upp och fråga vart vissa gator och ställen ligger...
Asså, det var askrångligt!
Sen lyssnade vi på en skiva där dom pratade om nyheter. Bl.a om Twilight permiären och Taylor Swifts nya låt!
Efter det hade vi en liten rast innan svenska. Då fortsatte vi med en sport som vi ska redovisa på måndag!
Jag och Emilia skriver om ridsport ;)
Sen hade vi mentorstid!
Vi hade klassråd o.s.v.
Sen hade vi lunch! Jag var inte så speciellt hungrig men det var nog för att jag åt gröt imorse ;)
Sista lektionen var SO och vi hade vikarie.
Jag kommer ihåg förut! När någon sa vikarie så tänkte jag på ett akvarium med fiskar xD
Vi fick sluta tidigare som tur va! Båda jag och Elin höll på att dö av skratt. Ni skulle ha sätt oss när vi skulle sätta på oss jackorna... xD
Roligt vare iaf! ;)
 
Imorrn ska vi dansa på idrotten... MED KILLARNA! DÖ!
Man ska typ dansa med ALLA killar... Typ 20sek!
Aja, fredag imorrn iaf ;)
 
 
En vanlig tradition ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0