KM hoppning 2012

Tjena allihopa! :)
 
Gick upp vid 8 idag och åkte till stallet! Började med att gå till Fluffy och kolla hur han hade det i nya boxen :)
Sen gick jag upp till ridhuset, kolla banan och pratade lite med Camilla.
Hon tyckte att jag skulle hoppa L:D också om det gick bra på 60cm. Å ddet hade jag faktiskt tänkt också men nu blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Iaf så  gick jag och fixade Fluffy sen och jag fick lite bråttom på slutet men jag hann hyfsat iaf. Red ner till paddocken och började värma upp lite smått bara. Han kändes rätt pigg. Hann nästan inte hoppa fram nått men jag kom på en bock 2 gånger. Jag kom på första hindret och då smet han förbi. Andra gången också men tredje gången hoppade han första men smet förbi på andra.
Tror att det kan bero på magplattan. Första gången han har magplatta! Dessutom var det första gången med musik och första gången vi hoppade 60cm på tävling.
Men jag är ändå rätt nöjd men såklart blir man ju besviken! :)
Ska prova hoppa med magplatta på träningen på onsdag så får vi se, han måste ju lära sig!
Aja, sen så fixade jag med Fluffy och släppte ut honom. Sen gick jag upp och kollade på dom andra. Bl.a Vanessa kom på första plats.
Innan vi åkte hem så mockade jag och mamma fixade maten.
Imorrn ska jag rida men vet inte om jag kanske ska rida med nån bomm, vi får se ;)
På tisdag ska han iaf vila och på onsdag har jag träning :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej, snygg blogg!
Var gärna med i våran tävling, då du kan vinna en valfri grimma som postas hem direkt till din brevlåda!
(Ett pannband eller grimskaft medföljer)

http://jjaw.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-valfri-grimma-2.html#comment

Kram

2012-11-11 @ 18:22:25
URL: http://jjaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0