Hoppa på Mars?

Hej!
 
Tråkigt med måndag idag :/ Skulle vilja ha torsdag eller fredag!
Iaf så började jag kl 9 och då började vi med drama.
Idag spelade vi upp det vi gjorde manus och sånt till förra måndagen.
Sen fick vi gå på lunch, 30min tidigare typ :D
Maten var väl inte den bästa men den dög!
Efter lunchen så hade vi mentorstid och jag hade helt glömt bort att vi hade tyska-läxa tills imorrn men vi ska bara lära oss 9 ord! Ska väl plugga lite innan jag går och lägger mig, börjar ju 11.55 ;)
Sista lektionen för mig var matte och då gjorde vi nån extra uppgift i boken. Uppgiften hette "Hur högt kan du hoppa - på Mars?"
Tråkigt vare iaf :P
Sen tog jag bussen hem och jag vet inte vad som har hänt med bussarna nu! För det första så var det två 1:or som skulle till stugsund och det stod 1 Skärså på en av dom!? Sen ändrade den såklart men sen kom den andra ettan och då stod det Ej i trafik på den... För det andra fick vi åka nån skruttbuss som jag aldrig sett för och för det tredje var alla bussar assena så jag fick ta 15.30 bussen till stallet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0