Håltimme

Hejsan! :)
 
Skriver om igår nudå! ;)
Började kvart i 8 med Slöjd och jag fortsatte med min påse ;)
Skulle ha tagit tryck som några 2 andra tjejer gjorde (visar bild nedan, för jag antar att jag får lägga ut den :P)
Men nu har jag redan gjort typ 4 bokstäver med pärlor och jag hinner typ 2-3 bokstäver per gång så det går assakta!
Sen hade vi matte och vi fortsatte att jobba i boken och nu har jag börjat på nytt kapitel ;)
Eftersom jag inte har spanska så fick jag håltimme sen! :)
Men sen hade vi tyska och dom hade håltimme.
På tyskan så fick vi en läxa till nästa tisdag och gjorde lite annat som jag inte kommer ihåg.
Dom som har spanska har typ läxor hela tiden och vi har typ max en i månaden xD
Men läraren har ju varit borta och hon har inte så bra minne heller så ja...
Efter tyskan hade vi NO och då gjorde vi lite uppgifter och annat,
Imorrn har jag prov så jag måste plugga nu...
Måste läsa igenom typ 15sidor full med text och 7C hade gjort samma prov och ma skulle typ ha över 14 poäng för att bli godkänd eller nått. Det var några som skulle göra omprov igår så jag hoppas att det gick bra för dom ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0