FREDAG!

Hej! :)
 
Skönt med fredag! :D
Iaf så började dagen med SO och vi fick tillbaka våra prov och jag var ett poäng ifrån att slippa göra om provet... Provet var faktisk j*vligt svårt!
Man fick ju inte några frågor eller nått så ja...
Tycker att Sven-Åke inte är så bra på att förklara och han säger ju knappt klart meningarna han säger så man fattar inget vad han säger...
Sen började vi med geografi.
På svenskan så skulle vi göra om våran berättelse som jag har skrivit om här förut ;)
Men vi bestämmde oss för att göra en ny, alltså jag, Ella & Mina!
Det blev en fakta berättelse typ så vi gjorde en ny.
Sen hade vi idrott och dumma jag packade aldrig idrottskläderna igår så jag hade inte en tanke på det! SUCK!
Skulle va skönt med lov! :)
Snart är det ju jul så ;) Typ 4 veckor sen så! :D
Hoppas, hoppas jag får en systemkamera! Snälla tomten! xD
Då kan jag lägga ut massor med fina kort på min snygging + att jag kan fråga Rebecca om jag får lägga ut bilder på Izadora! Hon är så himla stor! Mycket högre än mig, kanske 1.80 eller nått!
Så får ni ju massor med härliga vinter bilder också! Såg att 2 tjejer i stallet hade tagit massor med fina vinter bilder och dom var asfina!
Sen hade vi musik och då kollader vi på film + att vi fick gå in 4 och 4 till Christer och visa att vi kunde piano.
Sista letkionen var NO och jag ville bara dö!
Jag fick göra allt jag missat under 1 lektion och deet var fan 100miljarder saker!
Aja, sen så skulle jag ju ta bussen till stallet.
Men bussen gick inte förns om en halv timme så jag gick hem till Elin en stund. En tjej i klassen alltså ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0