Dressyr pass

Bussen var senare idag än någonsin!
Så jag fick åka till E-center för att hoppa på 100:an, dessutom trodde jag att jag hade missat bussen...
När jag kom till stallet så bytte jag om och mockade.
Idag gick jag igenom hela boxen!
Och den är rätt stor! xD
Fixade mat och vatten innan jag tog in Fluffy.
Han kom när jag ropade ♥
Han var inte så himla smutsig men jag var så himla trött så jag orkade inte skynda mig.
Men lite lera hade han på benen och i ansikten.
Det var träning i ridhuset men jag hade en volt att vara på.
Ställde honom mycket och han började "nicka" till rätt fort.
I traven gjorde jag mycket tempoväxlingar och sen satt jag mig ner i sadeln och jobbade honom lite mer innan jag började galoppera.
Tränade lite fattningar och så ;)
Sen gav jag honom lite morötter och fixade med honom innan jag åkte hem :)
 
Bild sen i sommras :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0