Barbacka och vaccin

Hej! :)
 
Idag tog jag och Ebba bussen till stallet samma tid som igår.
Vi fick skjuts att Stina och Ulla den sista biten ;)
I stallet började vi med att äta och sen mockade vi.
Jag mockade åt Tracy också för att Jennifer var sjuk.
Hon hade bara en stor hög på ett ställe i hela boxen så det gick rätt snabbt att mocka åt henne.
Sen tog vi in lite hästar. Jag tog in Izadora på engång också ;)
Jessica kunde inte logera Fluffy idag för att hon skulle åka nånstans med nån häst så jag red lite barbacka. Han fick vaccinet idag också så jag red inte så länge.
Ställde honom lite och flyttade för skänklen.
I skritten var han duktig men i traven var han inge rolig alls!
Drog som jag vet inte vad och ville bara springa. Han orkade nog inte jobba nått idag så han försökte springa iväg från jobbet...
Men han var iaf skummig om munnen när jag gick till stallet ;)
Fixade lite i stallet innan jag åkte hem!
 
Imorrn blire Gävle med mamma, Cornelia och kanske mormor ;)
Ska shoppa lite kläder och självklart hästgrejer. Bl.a ludd till mitt pullarträns ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack! Ja det är bara att ta den! :)

2012-11-03 @ 19:17:06
URL: http://Juliaericsoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0