1 år sen!

Gud vad tiden har gått fort!
Det var ungefär 1 helt år sen jag red Fluffy första gången och blev fodervärld på honom ♥
Då trodde jag att han skulle bli lektionshäst och så.
Han har förändrats otroligt mycket under 1 år!
Han hoppar mycket mycket bättre! Han är mycket mer arbetsvillig nu men han har blivit mycket starkare!
Förut snubblade han hela tiden, men inte nu!
Förr kunde jag inte ens ha skor på honom utan att han ramla omkull xD
 
Precis för 2 månader sen blev Fluffy min helt egna häst!
Världens bästa häst, ångrar mig inte alls! ♥
 

Kommentarer
Postat av: maj eriksson

Men vilken fin bild!! Jag känner nästan Fluffys läppar! Puss på Er!

2012-11-27 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0