Uteritt

Hejsan hejsan! :)
 
Idag åkte jag ut till stallet vid 12 och började med att fixa allt åt Fluffy.
Usch vad det är drygt att mocka hans box! Löstskit...
Han har blivit dålig i magen igen så nu får han torr hö inne igen eftersom det är varken kul för honom eller mig som får mocka allt...
Men det är iaf inte lika dåligt som det var för nån månad sen då det bara rann ur honom...
Sen gick jag ut i hagen och tog lite bilder, men tråden var så hård att jag inte kom in i hagen så det blev inte så bra bilder...
Efter det satte jag batteriet på laddning och sen gick jag ner till Emma. Hon jälpte mig att ta in Fluffy :)
Sen började vi göra i ordning och det tog ganska länge för mig! Fluffy ville inte rida idag tror jag. Han spännde ut magen så jag fick hålla på en kvart och jag var envis att jag skulle ha magplattan!
Men sen kom vi iväg iaf ;)
Vi började rida mot bommen och då kom det en hund, Fluffy brydde sig inte men Lady ville bara springa iväg. När vi hade kommit ut på alla ängar så började Fluffy blöda i munnen så vi skrittade tillbaka. Han hade troligen bitit sig i tungan eftersom han åt massa grenar och sånt...
Men sen gick vi in i en hage och plumsade lite istället och då märkte Emma att hon hade tappat ett benskydd...
Aja, hoppas hon har hittat det! :)
Sen kom vi tillbaka och jag började ta in hästar och lite sånt :)
Imorrn så får antingen Fluffy stå vilket jag inte vill eller så hoppas jag att jag kan longera honom, på torsdag träning, på fredag Birgitta och i helgen blire träning för Jessica. Ska försöka få mamma att följa med mig på måndag så vi kan vinterfotografera ;)
När jag rider alltså!  
 
 
Ni får kanske fler bilder sen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0