Mitt 2012 ♥

Jag kommer väl inte ihåg allt jag har varit med om, men jag ska lägga ut några bilder och berätta om olika saker!
 
I Januari hade vi en Julshow och vi var med på Luciatåget ;)
Världens bästa Fluff skötte sig jättebra! Då var jag fodervärld fortfarande!
I Januari-Februari fick jag hjälpa till att rida en häst medans hans ägare var i fjällen. Så jag red honom i en vecka, fina Miller ♥
 
Mina, en komspis följde med mig till stallet och kollade på Fluffy. Hon tog lite bilder men jag har bara 4 troja!
Jag bytte ju skola också, till Norrtull. Så nu går jag med den blonda med kameran (Mina) och hon som står till höger om Mina (Ella) :)
Förr när jag red ut en gång ramlade jag ju av... Så då fick jag inte rida ut nå mer så dethär var väl typ den första gången jag red ut efter det, första gången med Fluffy också, tror jag!
Det har regnat mycket dethär året...
 
Cornelia klädde ut sig till Torsten Flink xD
Mamma möblerade om mitt rum :)
Jag fick ett par John Whitaker ridbyxor :D Men dom är för stora så vi ska sälja dom igen!
 
Vi hade en fantastisk klassresa! ♥
Jag fick en iPhone 4s :D
Vi tog en liten fotografering på ängen :)
Blev massor med bilder i år! Synd att jag inte hade nån bra kamera bara!
Vi hade massor med underbara hoppträningar!
Sen åkte ju vi till underbara GOTLAND! :D
Vill åka dit igen så jag kan ta kort med min systemkamera!
När jag kom hem från Gotland var det inte så kul...
Fluffy hade gjort illa sig så mycket att han fick operera!
Åkte till stallet mycket och tog hand om honom rejält!
Vi trodde ju att man aldrig skulle kunna rida honom igen!
Men sen kom han ut i hagen igen!
Men sen fick jag äntligen rida honom igen!
Här red vi ut barbacka! :)
Här var han i igångsättning! :)
Vi hade köpt en grimma åt honom och han blev väl glad eller? :D♥
Efter ett tag fick jag äntligen börja hoppa honom igen!
Sen fick vi reda på att Fluffy måste säljas...
Min bästa vän skulle bort.. ♥
Men vi var bara tvungen att ha honom!
Så den 27 september köpte vi honom ♥
Första gången han var i privatstallet som min egen!
Han är den bästa som finns!
 
Vi har kommit väldigt långt i både ridning och ledarskap!
Vi har fått så mycket hjälp och nu går det bara framåt! 
 
Å så har man ju ftt massor med nya vänner också ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0