Longering

Förlåt för dålig uppdatering men jag har knappt rört datan! Jag har väl satt på den och tänkt blogga men det har inte blivit nått...
Men igår longerade jag Fluffy för andra gången.
Först visste han inte riktigt vad han skulle göra men sen gick det bättre!
Det blev lite dumt när jag inte hade nått spö men sen tog jag ett vanligt ridspö.
Först gick det rätt bra med galoppen men jag fick jaga på honom lite och han drog som en galning i högervarvet men högergaloppen fick han några gånger ;)
Sen så fick han lite damp och började sparka bakut och ville springa iväg... Jag höll t.o.m på att tappa honom en gång men ja. Vi båda är väl nybörjare på longering men det blir mer longering snart! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0