Kadriljträning

Hejsan! :)
 
Astrött nu och är inte redo för skolan imorrn men ändå ganska skönt med lov snart...
Iaf så åkte jag till stallet vid 14 ochbörjade plocka in alla nya saker i skåpen.
Både uppe och nere.
Sen mockade jag och fixa allt åt Fluffy. 
Det börjar bli så äckligt i Fluffys box nu. Jag har ju som en bädd så imorrn ska jag tömma hela boxen lägga i torv och så spån så det blir en riktig mjuk och fin bädd under vintern ;)
Man vill ju inte tillbringa hela dagen till att mocka i kylan. På sommaren är ju hästarna ute mer och skiter mer ute, alltså inte lika jobbigt att mocka ;)
Aja, iaf så smörjde jag båda tränsen och satte på det nya bettet. Smörjde mina skor också. 
Sen borstade jag Fluffy lite innan jag gick på Julshowsmöte.
Vi pratade om vad alla skulle göra på mötet och så.
Sen fixade jag det sista på Fluffy innan jag gick till ridhuset.
Vi började att värma upp och sen red vi igenom programmet 3-4 gånger. Sen var hästarna trötta men dom var duktiga.
Men vi ska göra om så att jag rider bakom Stina.
Fluffy ville springa förbi Taghe hela tiden men nästa gång ska jag ha det nya bettet så han inte gör det!
Sen fixade jag Fluffy innan jag åkte hem med Isabell.
 
Ena Fluffys öga ♥
älften vit och andra svarta ögonfransar, coolt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0