Julshow 2012

Hejsan! :)
 
Skulle behöva en till dag och vara ledig men det är ju bara 4 skoldagar veckan som kommer och sista dagen ska vi inte ens jobba så. 
Iaf så åkte jag till stallet före 12 så jag skulle hinna på mötet kl 12. Men Amanda kollade bara att jag visste vad jag skulle göra så sen gick jag.
Fixade maten åt Fluffy och sen gick vi och hämtade honom.
Han var ju ganska ren så det gick foprt att borsta honom. Mamma fixade svansen som är full med skit och lera...
Måste ta honom till SORF och duscha honom kanske eller så får man vänta några månader...
Sen gick jag och hjälpte till innan jag var tvungen att göra i ordning Fluffen.
Började skritta ute och vi var lite sena så vi fick inte värma upp så himla länge.
Travade och galopperade lite innan vi körde.
Det gick jättebra på kadriljen och det var riktigt kul! :)
Sen var det ju massa andra nummer och inte bara kadrilj! Hoppas att jag kanske kan få låna lite bilder av någon ;)
 
 
 
Snälla mamma filmade hela kadriljnumret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0