JULKUL!

Tjena! :)
 
Äntligen LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! :D
Så skönt, jag skulle ha bloggat när jag kom hem men jag sov en stund eftersom jag är helt däckad!
Sov bara en timme men iaf!
Dagen började med att vi fick städa! Kul...
Sen vid 9.30 började julkul! ;)
Varje år anordnar 9:orna julkul och det är väl som en tävling typ.
Det var en tävling mellan arbetslagen. Jag går ju i D :)
Dessutom klär de flesta niorna ut sig också!
Så några var LMFO och bananer i pyjamas xD
Dom började med att dansa Gangnam Style och sen började dom tävla.
Dom gjorde bl.a syskon leken ;)
Alltså att en från nian har ett syskon från åttan eller sjuan.
Det var askul! :D
Dom som vann var arbetslag C men D var ändå bäst! Dom i C fick spela en fotbollsmatch mot lärarna och dom förlorade...
Sen fick några "priser". Nån fick "skolans facit" o.s.v.
Man fick också pris för bästa dräkt ;)
Sen fick vi våra betyg och jag är rätt nöjd med dom! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0