JAG OCH MIN HÄST - DAG 9

1. Presentera dig och din häst
2. Min favorit sak i stallet
3. Första bilden/bilderna du tog på din häst
4. Så här är min häst att rida
5. Så här ser mitt ridschema ut på ett ungefär varje vecka
6. Dethär äter min häst varje dag
7. En nytagen bild & 5 punkter som beskriver min häst
8. Därför fastnade jag för ridning
9. Bilder & text om de sköthästar jag har haft
10. Beskriv ett vanligt ridpass
11. Dethär finns i min ryktlåda
12. Så här borstar jag min häst
13. En rundtur i stallet (ska försöka att inte få med några hästar eller personer, fast Fluffy kanske får vara med xD)
14. Dethär finns i mitt skåp
15. Mina sysslor i stallet
16. Skriv lite kort om min ridklubb
17. Vad jag är inriktad i
18. Min hästs vardagsoufit (täcken, utrustning o.s.v)
19. Min ridutrustning
20. Därför är min hästspeciell ♥
21. Den bästa/coolaste bild du har på din häst
 
Har bara haft en egen häst (Fluffy) och 3 sköthästar.
 
Krypto:
Min allra första foderhäst. Han står fortfarande på ridskolan och har varit eller är allas favorit!
Krypto är en snäll, busig och glad B-ponny som älskar att rida ut! Han är skimmel som ni ser och är runt 14 år.
Han blev ju för liten för mig så jag skulle få en ny foderhäst.
 
Medans jag väntade på min nya fick jag ha en annan C-ponny.
Taghe!
Han är ju Strinas egen häst nu men har varit lektionshäst länge innan.
Han är hur snäll och go som helst!
 
Sen kom min häst!
 
Munsboro Feathers (Fluffy)
 
Till och börja med var jag fodervärld på Fluffy men sen skulle han säljas och jag var bara tvungen att ha honom!
Världens bästa häst! ♥
När han kom med dom andra hästarna drogs jag till honom på engång och alla andra hästar var upp i varv och var oroliga men inte Fluffy eller! Han var hur lugn som helst och  det är han fortfarande fast ja, mycket finare nu ♥
 
 
 
Har också tagit hand om en annan häst en vecka!
Westside Miller boy (Miller)
Han är också en väldigt go och glad ponny, en D-ponny.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0