JAG OCH MIN HÄST - DAG 11

1. Presentera dig och din häst
2. Min favorit sak i stallet
3. Första bilden/bilderna du tog på din häst
4. Så här är min häst att rida
5. Så här ser mitt ridschema ut på ett ungefär varje vecka
6. Dethär äter min häst varje dag
7. En nytagen bild & 5 punkter som beskriver min häst
8. Därför fastnade jag för ridning
9. Bilder & text om de sköthästar jag har haft
10. Beskriv ett vanligt ridpass
11. Dethär finns i min ryktlåda
12. Så här borstar jag min häst
13. En rundtur i stallet (ska försöka att inte få med några hästar eller personer, fast Fluffy kanske får vara med xD)
14. Dethär finns i mitt skåp
15. Mina sysslor i stallet
16. Skriv lite kort om min ridklubb
17. Vad jag är inriktad i
18. Min hästs vardagsoufit (täcken, utrustning o.s.v)
19. Min ridutrustning
20. Därför är min hästspeciell ♥
21. Den bästa/coolaste bild du har på din häst
 
Vanliga "mjuka" borstar! 
Bruna: Till kroppen, men inte där det kanske är leriga fläckar
Rosa: Som den bruna
Svarta: Till äckliga saker, skit och lera
Den med handtag: Till ansiktet eller som den bruna
Magic Brush!
Man - och svans borste och piggborste
En svettskrapa och en sån där annan skrapa
2 hovkratchar (använder typ bara den rosa! Den är bääääst!) och en pannborste men den är lite flr hård tycker jag!
4 mankammar
En "putsvante", ryktstenar, en snodd och märkningspennor
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att den borsten som låg med hovkratsarna är en hov borste, det är därför den är hård..

Svar: Det stod att det var en pannborste
Emilia Jansson

2012-12-23 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0