Hoppträning dag 2 - Hoppning

Hejsan! :)
 
Mitt andra lååååååååååånga inlägg idag blev lite rörigt men aja! :P
Ni får leva med det :P
Blir ett bättre nästa år, om jag kommer att blogga då!
2012 har varit ett jättebra år även om man trodde jorden skulle gå under... Egen häst, ny klass, Gotland och mycket annat ♥
 
Morfar skjutsade ut mig till isiga Ringnäs och jag kom dit lite efter 12. Parkeringen var jätteisig!
Jag började med att mocka boxen och jag vet inte hur mycket spån det är. Snart upp till taket, haha xD
Men det är vädligt fräscht i alla fall!
Fixade vatten och maten innan jag gick ut och hämtade Fluffy.
Jag skulle rida kl 14 så jag tyckte jag hade gått om tid på mig, vilket jag verkligen hade.
Han blev ganska noga borstad!
Men jag fick kämpa med sadelgjorden som en galning...
Men jag fick iaf igen den till slut, själv! ;)
Fluffy har varit lite konstig hela dagen. När jag skrittade fram ville han inte stanna när jag gjorde hal o.s.v!
Han lyssnade inte på halterna, men jag får inte dra åt mig tyglarna! Jag måste lära mig att det inte lönar sig med att dra utan pilla med fingrarna...
Han var ganska dragig hela träningen men han hoppade bra iaf :)
Vi började med att värma upp lite och sen hoppade vi fram på 2 bockar. Alltså 2 småhinder som ligger på sockerbitar för er som inte vet ,)
Vi gjorde det i båda varven och sen hoppade vi 2 hinder på rad med 4 galoppsprång i mellan. 
Sen hoppade vi en bana på 9 hinder som ni ser nedan ;)
Imorrn är det nyårsafton :D Tar med mig kameran till min moster så hoppas jag på fina bilder ;D
Så kolla in på tisdag! Och imorrn förstås :P
Skriver vad jag ska göra denhär veckan i ett annat inlägg ;)
 
Sötaste pöjken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0