Gymnastik

Tjenare! :)
 
Skulle ha bloggat när jag kom hem från skolan men jag orkade inte xD
Iaf var det jobbigt att gå upp imorse men jag kom upp efter ett tag.
Packade idrottskläder och sånt.
Bussen var såklart sen så jag höll på att frysa ihjäl seriöst! Här är det fan -20 nu!
Tur att det skulle bli varmare imorrn!
Började dagen med svenska och då var det rätt chill!
Idag hade vi ju redovisning.
Jag och Emilia pratade om ridsport. Det gick väl helt okej faktiskt ;)
Sen hade vi idrott och då hade vi val igen, alla tjejer valde gymnastik.
Efter idrotten hade vi NO och nästa vecka ska vi ha prov :/
På måndagar har vi så sen lunch, eller ja typ 11.30 men vi brukar äta före 11 så ja...
På lunchen gjorde vi väl inte så mycket!
Sen hade vi engelska och då jobbade vi som vanligt. Sen sista lektionen var matte och då gick vi bara igenom diagnosen och jag typ låg och sov på bänken xD
Nej, men jag kyssnade fast jag höll på att somna ett tag...
Blir jobbigt med häst ibland men det är så himla roligt och jag får lite energi av det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0