Cheerleading!

Hejsan allihopa!
 
Skönt med fredag idag, äntligen! :D
Började dagen med att åka buss själv... :/
När jag kom till skolan blev det bättre, men aja!
Vi började med att kolla på en film på Engelskan och sen gick vi till samlingssalen.
Det kom en illustratör som pratade om bild.
Eftersom man satt på golvet fick jag ont i både ben och rumpa xD
Sen hade vi idrott och vi hade cheerleading :)
Först värmde vi upp med aerobics med poms poms! xD
Sen delade vi upp oss i grupper. Jag var med Elin, Madde, Alma, Therese & Sara.
Vi gjorde ett asbra nummer och i slutet gjorde vi en pyramid ;)
Sen gick vi och åt lunch.
Efter det trodde vi att vi hade NO men tydligen inte så vi hade håltimme ;)
Jag, Madde och Elin gick och köpte lite fredagsgodis, eller ja jag köpte bara en klubba :)
Sen hade vi Workshop med illustratören och det var väl sådär halvdant!
 
Efter skolan gick jag till mammas jobb och sen åkte vi till hästaffären i stan som hade öppnat igen nu ;)
 
Sara längst upp, sen Elin och Therese, sen Madde, Alma och jag :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Erikaaasss

Åh vad kul med cheerleading!

2012-12-16 @ 21:07:13
URL: http://erikaaasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0