Bus med Fluffy

Efter att vi hade ätit åkte jag och mamma till stallet.
Hon mockade och jag fixade lite med Fluffy.
Sen gick jag till ridhuset och började gå med honom. Tränade lite halter och han fick ju godis så det tyckte han om ;)
Men han fick ju inte varje gång han gjorde rätt men beröm fick han!
Sen provade jag springa lite och han följde efter och deet har han aldrig gjort förr! :D
Alltså mer förtroende! ;D
Mamma filmade lite men Fluffy blev lite trött efter ett tag så det blev inte så mycket filmat men men.
Ska träna mer nån dag men jag vet inte när jag ska hinna, vill rida ut nån dag också!
 
Förlåt för dåliga bilder men hade inga andra... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0