Boxning

Tjena! :)
 
Började 7.45, som vanligt. 
Första lektionen var svenska och vi skrev berättelse och jobbade med rubriker i boken. 
Sen hade vi idrott och vi hade boxning. Jag var med Emilia Bengtsson och det var askul men jag hade en skrattdag idag så jag var inte så seriös. 
Har skrattat åt allt hela dan, hoppas jag blir bättre imorrn xD
Sen hade vi NO, eller vi trodde att vi hade NO men vi hade ett prov i matte.
Provet var rätt så lätt men jag var ganska noga med de sista uppgifterna.
Sen hade vi lunch och sen engelska.
På engelskan gjorde vi typ inget. Skratta med Elin typ hela tin xD
Aja, på matten gjorde jag det också xD
Men vi räknade lite också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0