Bild

Hejsan!
 
Idag är det ju tisdag och en av de dagar jag slutar tidigt!
Iaf så började vi med SO och vi började med klimat.
Sen hade vi engelska och vi jobbade lite med det vi brukar, alltså i böckerna.
Slutade vid halv 11 så vi gick till cafeterian och väntade på att matsalen skulle öppna. Det var tomatsås som jag inte tycker om, så jag åt grönsaker och pasta till lunch ;)
Sen hade vi tyska och vi lärde oss lite nytt och jobbade lite i böckerna.
Känns jobbigt att ha 2 språk efter varann på tisdagar för att engelskan sitter liksom fortfarande i huvudet.
Sen var sista lektionen bild och vi började jobba med impressition. Vi vallde en bild vi ville rita av och sen hade vi på maskeringsvätska och den lukta så illa att jag fick ont i huvve ett tag...
Vi slutade 13.50 men eftersom min buss gick 14.50 stannade jag kvar en stund och kollade när alla som har bild som elevens val målade. Bl.a Elin i min klass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0