Arbetslagsdag

Tjena allesammans! :)
 
Tror ni att det var lite skönt att börja 9 idag eller?
Det var en stor skillnad!
Jag var pigg när jag gick upp och sen tog jag bussen till skolan.
Vi var lite sen på grund av bussen...
Vi började med att kolla på en film. Den handlade om 2 st vuxna som skulle få leva som dom gjorde på 1700-talet i 5 dagar. Då åt dom typ lever och äckliga saker...
Sen fick vi en liten rast och sen började vi jobba med berättelsen vi gjorde.
Tyckte det var dåligt att alla andra klasser fick kolla på film och äta godis och nån fick t.o.m åka till badhuset eller åka skridskor och vi då? Vi fick sitta och jobba med berättelser...
TRÖÖÖk!
Men det var iaf bra att vi hann klart med berättelsen idag ;)
Pojken i berättelsen dog...
 
Vi hade lite kul och bytte bakrund och fixa xD
Nu har jag gjort det på min data också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0