Varit till bebo

Hej hej!
 
Idag och imorrn blir jag hemma från skolan, Imorse kunde jag knappt prata!
Å så hör jag väldigt dåligt.. Det blir alltid så när jag blir förkyld, jag hör jättedåligt men det brukar alltid bli på bara höger-örat. Nu är det på båda..
Så idag har jag bara tittat på film och hållt på lite med headern. 
Men jag ska ha en fotografering snart så då blir det lite fler bilder att välja imellan.
 
Idag så hade jag insläpp/middag och det var inte så många att ta in eftersom det var många i stallet. Jag tog in 2 hästar så då kan ni tänka er. Det är 18 hästar att ta in om jag räknat rätt. 
 
Första dagen utan täcke för Fluffy, alltså en hel dag. Jag har gått och tagit av honom täcket ibland. 
Så han var ju inte världens finaste och renaste ponny..
Fick inte ens ren honom.. Så jag tror han får va inne på torsdag-morgon så han inte blir så smutsig till Pay N' Jumpen för då blir det inte kul direkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0